Strona główna | Forum | Klubowicze | Nasze auta | Osiągnięcia | Zloty | Galeria

Użytkownicy | Szukaj | Pomoc | Rejestracja | Zaloguj | Statystyki

Poprzedni temat :: Następny temat
CB Radio
Autor Wiadomość
Skoti
Ultime

Miasto: Chorzów/Katowice
Wysłany: 10 Styczeń 2009, 10:59   CB Radio

Posiadam radio Uniden pro 520 oraz antene Lemm AT-1700 Radio i antena były kupowane osobno. Znajomy mówi że antene trzeba dostroić do radia. Jest to prawda? W temacie CB jestem zielony
Identyfikator Tlen

Google 

Marka: Honda
Wysłany:    Reklama Google

czerwony_spioch
[Usunięty]

Wysłany: 10 Styczeń 2009, 11:14   

no ja własnie sie zastanawiam co wybrac za cb

uniden 520 czy alana 102?

no tak dostrajanie czyli SWR msi byc podajrze 1.3 na kanale 19 albo 20(bo wydaje mi sie ze to mialo byc w połowie czestotliwosci) o ile dobrze pamietam, i dobrze to rozumiem, jest to uzaleznione od kilku kwesti. Samego dostrojenia i połozenia antenty na dachu w twoim przypadku chyba antena nie bedzie zbyt ruchoma;) wiec kwestia dostrojenia radia.

ale niech specjalisci sie wypowiedza.

tez pytanie czy jest ci to potrzebne?

Skoti 
Ultime

Wysłany: 10 Styczeń 2009, 11:23   

Unidena 520 dużo ludzi kupuje pomimo że nie ma homologacji od 2 lat. Jest to chwalone radio.
Identyfikator Tlen

czerwony_spioch
[Usunięty]

Wysłany: 10 Styczeń 2009, 11:38   

tak ale 102 tez zdaniem grona ludzi wybija sie wsród midlanda, kiedys znajomy wszczepił we mnie tego midlanda i trudno mi sie od midlanda odczepic. szczegolnie jezeli

Alan 102+AS100 - 350zł u mnie w sklepie

a uniden 520xl +AS100 = 350zł allegro z przesyłka

tyle sie naczytałem o obu ze mi łeb peka

Skoti 
Ultime

Wysłany: 10 Styczeń 2009, 12:29   

Przeszukałem fora i dużo ludzi narzeka na antena na magnesie i polecają przykręcane.
Identyfikator Tlen

czerwony_spioch
[Usunięty]

Wysłany: 10 Styczeń 2009, 12:38